آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
بحث آزاد / چجوری ملت ویزای شینگن میگیرن؟ 😎
« آخرين ارسال توسط nrurtvyu25hj آوریل 18, 2018, 12:49:26 pm »


احتمالا شما هم پیش از این به فکر سفر به یک کشور اروپایی برای گردشگری و سفر و یا حتی مهاجرت افتاده اید و طبیعتا بزرگ ترین مشکل شما در این راه نحوه اخذ راحت ویزای شینگن بوده است.

گرفتن ویزا امری بسیار زمان بر و مهم است که قبل از هر کاری شما باید به دنبال آن باشید. این پرسه به شدت زمان بر است و شما باید برای صرفه جویی در زمان خود در ابتدا راهکار های اصلی گرفتن ویزا را بدانید و تا بتوانید به سوال چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم پاسخ بدهید. در این پست به تمامی این موارد برای گرفتن ویزای شینگن میپردازیم.

چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم

مهاجرت به کشورهای خارجی به دلایل مختلف همواره توسط مردم ملل گوناگون انجام می‌شده است. همانطور که می دانید مهاجرت ممکن است به دلایل مختلف صورت گیرد؛ ممکن است جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر خارج از کشور مبدا باشد یا تنها دلیل تجاری و راه اندازی کسب و کار باشد؛ البته گاهی هم ممکن است بدلایلی مثل ناراضی بودن افراد از وضعیت جامعه خود باشد که آن نیز ممکن است به دلایل نابسامان اقتصادی و اجتماعی و یا سیاسی باشد.

بطور مثال پس از وقایع فجیعی که در کشور سوریه رخ داد شمار زیادی از مردم این کشور به کشورهای گوناگون اروپایی بخصوص آلمان مهاجرت کردند. در مقاله امروز ما می‌توانید هرآنچه درباره ویزای شینگن باید بدانید را فرا بگیرید و راحت‌تر و بی دردسرتر برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید.

اما همانطور که می دانید مهاجرت و اقامت در کشورهای بیگانه مستلزم گرفتن ویزا برای ورود به آن کشور و در ادامه دریافت کردن اقامت است؛ البته این مورد در شرایط خاص همچون آوارگان سوری صدق نمی کند. کشورهای اروپایی در سراسر جهان همواره از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت و اقامت بوده اند. از آنجایی که احتمالا می دانید اکثر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا هستند و بجز چند کشور عضو اتحادیه بقیه کشورها از قانون ویزای شینگن تبعیت می کنند؛ بدین معنا که شما با برخورداری از ویزای شینگن می توانید بدون هیچ مشکلی بین تمامی کشورهای این اتحادیه (بغیر چند کشور) سفر کرده و نقل مکان کنید.

البته باید بگوییم که از آن طرف هم استثناء وجود دارد! کشورهایی همچون ایسلند و نروژ با وجود پذیرفتن ویزای شینگن اما عضو اتحادیه اروپا نیستند. بطور کلی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا هستند که چند مورد از آنها همچون ایرلند از قانون ویزای شینگن (Schengen) تبعیت نمی کنند. گفتنی است ۲۴ کشور از جمله آلمان، هلند، فنلاند، اسپانیا، لوکزامبورگ و… نیز عضو اتحادیه اروپا هستند.

بد نیست این نکته را هم بدانید که برخورداری از ویزا به معنای ورود به محدوده شینگن نیست! در حقیقت باید بدانید که داشتن یک ویزای شینگن تنها به معنای رسیدن تا مرزهای یک کشور عضو محدوده شینگن است؛ لذا مقامات کشور مرزی عضو شینگن می توانند در صورت عدم وجود مشکل به شما اجازه ورود دهند، همچنین می توانند این اجازه را نیز به شما ندهند!

این کار به این دلیل است که ممکن است هر کسی با جعل مدارک و داشتن تنها یک ویزای شینگن به هر کشوری که دلش بخواهد سفر کند و اگر از این حیث به ماجرا نگاه کنیم می توان تا حدودی این حق را به مقامات مرزی کشورهای شینگن داد.

چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم
انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن خود نیز دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

    ویزای معتبر در منطقه ی محدود (LTV)

فقط در کشور صادر کننده عضو شینگن و کشورهایی که نام‌شان در ویزای مربوطه ذکر  شده باشد اعتبار دارد.

    ویزای عادی شینگن (USV)

حداکثر تا ۹۰ روز عتبار دارد که در هر دوره ۶ ماهه صادر می شود. گفتنی است این ویزا برای سه دسته از افراد A تا C صادر می گردد.

    ویزای ملی

برای کسانی صادر می شود که قصد اقامت دائم، ادامه تحصیل و یا بیزینس و تجارت را دارند. این ویزا مختص افراد دسته D است.

چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم
چه دسته از افرادی به ترتیب عضو گروه های A تا D قرار می گیرند؟

    گروه A: مختص ویزای ترانزیت است و مسافری که این ویزا را در دست دارد، حق خروج از فرودگاه را ندارد و فقط اجازه تعویض پرواز را به وی می دهند.
    گروه B: مسافرانی که این نوع ویزا را در دست دارند می توانند از فرودگاه ها خارج شده و از طریق زمینی وارد دیگر کشورهای عضو شینگن شوند.
    گروه C: این ویزا مختص افراد گردشگر می باشد؛ اکثر ایرانی هایی که به اروپا سفر می کنند از این نوع ویزا استفاده می کنند.
    گروه D: این نوع ویزا که بلند مدت نیز هست، مخصوص افرادی می باشد که قصد تجارت و کسب و کار را دارند.

شروط دریافت ویزای شینگن

در پایان باید به سه شرط اصلی برای دریافت ویزای شینگن اشاره کنیم که عبارت‌اند از:

    ارائه پرینت حساب بانکی و گردش مالی
    ارائه مستندات ملکی
    ارائه مدارک مستند شغلی و کاری



منبع:
http://khabar-jadid.blog.ir/1397/01/27/Getting-Shingen-Visa-easily
http://www.karvanik.ir/fa/visa/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7-%d8%b4%db%8c%d9%86%da%af%d9%86/
2
بحث آزاد / تاریخچه پیدایش تابلو
« آخرين ارسال توسط panel123 آوریل 10, 2018, 12:15:07 am »
امروزه تابلوسازی به شیوه های متفاوتی همچون تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته و غیره وجود دارد اما درگذشته های دور انسانها علامت ها را به عنوان راه ارتباطی خود در نظر می گرفتند به خصوص مصری ها و رومی ها با استفاده از حک علامتهای مختلف برروی سنگها ، تابلوها و لوح هایی طراحی و پیاده سازی می کردند که امروزه لوح های طراحی شده توسط آنها به یک گنجینه ملی تبدیل گشته است .

در زمان ریچارد دوم ، مصریان از علامت ها در آرم های نظامی بهره گرفتند و علت استفاده از این نوع آرم ها تفکیک نظامیان در رسته های مختلف بود تا اینکه با گذر زمان استفاده از این علامت ها بین تمام اقشار مختلف جامعه مورد استقبال واقع شد و علامت هایی که طرح ها و رنگهای متنوع تری داشتند و جزئیات کار را بیشتر نمایش می دادند به شدت مردم را به خود جذب می نمودند.
جنس علامت ها :

در آن زمان از آهن حکاکی شده برای ساخت این علامت ها استفاده می شد که بیشتر در قهوه خانه ها مورد استفاده واقع می شد .
روند کار تابلوسازی :

در قرن هجدهم میلادی از علامت ها برای شماره گذاری منازل استفاده شد و در اواخر قرن هجدهم تابلوسازی به طور جد رواج پیدا کرد و اقشار مختلف جامعه برای نام گذاری کسب و کار و تجارت خود آن را مورد استفاده قراردادند.

طی گذر زمان و پیشرفتهایی که در زمینه فرهنگ و کسب و کارها پدیدار شد انسانها برای معرفی کالا یا خدمات قابل عرضه خود مجبور به رقابت با یکدیگر و معرفی بهتر کالاها یا خدمات خود شدند .

در سال ۲۰۰۰ میلادی با ورود متریال به صنعت تابلوسازی ، جلوه های جدیدی از تابلوها رونمایی شد و تابلوسازی به اصلی ترین رسانه تبلیغاتی تبدیل گشت .

امروزه دیگر تابلو نه تنها به عنوان علامت بلکه با ساختار و مدل ها و مارک های مختلف ،  همراه حروف برجسته با نورپردازی های شیک و زیبا و در طرح ها و رنگهای متنوع قابل طراحی و پیاده سازی می باشد .
بهترین ابزار تبلیغاتی :

این روزها تابلوسازی بهتر از هر نوع ابزار تبلیغاتی دیگر نظیر چاپ آگهی در روزنامه ها ، چاپ تراکت ، تبلیغات در رادیو و تلویزیون و … رونق  دارد و بهینه تر است و مشتری بهتری برای محصولات یا خدمات جذب می کند و از نظر ماندگاری و کیفیت با دوام تر است و با یک بار هزینه برای مدت زمان طولانی به تبلغ کسب و کار شما می پردازد .

مدل تابلو و و ساختار آن می بایست با چارچوب برند کاری شما تناسب و هماهنگی داشته باشد و هر چقدر شناخت بهتری از کسب و کار خود داشته باشید و  هزینه بیشتری برای ساخت تابلو تبلیغاتی خود صرف نمایید  و فضای کافی و مناسب برای نصب تابلو در محل کسب داشته باشید طبیعتا ساخت تابلو تبلیغاتی شما بهینه ترخواهد بود و مشتری بیشتری جذب خواهد نمود.

منبع :گروه توليدی ايمن نورتاب
3
بحث آزاد / تابلو چلنیوم چیست؟
« آخرين ارسال توسط panel123 آوریل 06, 2018, 10:13:32 pm »
یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه استفاده زیادی دارد تابلو چلنیوم می باشد که از دو جزء تابلو کامپوزیت و حروف برجسته چلنیوم تشکیل شده است. در تابلو چلنیوم یا همان تابلو حروف برجسته از لامپ های LED برای نورپردازی استفاده می شود. حروف برجسته در ابتدا در برنامه کرل طراحی شده، سپس طرح مورد نظر با ورق های فلزی به صورت زاویه دار یا مدور بر روی پلکسی گلس (plexi glass) که دارای رنگهای مختلف میباشد لیزر میشود.
تفاوت اساسی میان تابلو چلنیوم و دیگر انواع تابلو این است که حروف چلنیوم سه بعدی بوده و هر حرف به صورت جداگانه شکل داده شده و دارای محفظه ی جداگانه‌ای نیز می باشد.
 چلنیوم یک نوع آلیاژ آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا و مقاوم در مقابل عوامل محیطی همچون گرما، سرما، اشعه ی آفتاب و بارندگی بوده و تا حد زیادی در مقابل ضربه مقاوم است که نخستین بار توسط کارخانجات MCI  اسپانیا روانه بازار شده است.

دلیل استفاده ی آلومینیوم در ساخت تابلو چلنیوم این است که سبک‌ وزن بوده و زنگ نمی‌ زند. چلنیوم از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته میشود اما ظاهرآن شبیه استیل است. زیبایی استیل و دوام و ماندگاری آلومینیوم را دارا است.
چنلیوم همانند حروف برجسته پلاستیکی گرد و خاک را به خود نگرفته، زنگ زدگی نداشته و طی گذشت زمان ماندگاری و ثبات رنگی دارد.
اجزای تابلو چلنیوم شامل موارد زیر می باشد:
لبه چلنیوم: در تابلو چلنیوم استاندارد، عمق هر لبه معمولا 7 ، 9 و 11 سانتیمتر می‌باشد. یکی از مزایای لبه چلنیوم نوار اسفنجی آن است که از ورود آب و گرد و غبار به داخل حروف برجسته جلوگیری کرده و مانع نفوذ آب به مدار تابلو چلنیوم و سوختن آن می شود.
طلق پلکسی: از طلق پلکسی برای پخش نور به صورت یکدست و شفاف استفاده می شود.
لامپ smd: در قسمت داخل حروف برجسته از لامپ smd استفاده میشود. هر چقدر لامپ smd کیفیت بالاتری داشته باشد، شدت نور و طول عمر بالاتری نسبت به لامپ های مشابه خواهد داشت. تابلو چلنیوم را به دو صورت با نور و بدون نور میتوان عرضه نمود اما امروزه، تقریبا در تمامی تابلوهای چلنیوم که به صورت داخلی روشنایی دارند، از لامپ  SMD  استفاده می‌ شود.
ورق PVC: این ورق زیرساخت تابلو چلنیوم بوده و برای چسباندن smd ها به عنوان زمینه استفاده می شود.
ترانس یا منبع تغذیه: وظیفه این منبع تبدیل برق شهری به 12 ولت می باشد.
برای نصب حروف چلنیوم بر روی تابلو در ابتدا ورق PVC بر روی زمینه تابلو پیچ می شود سپس سیم های لامپ smd  به پشت تابلو برده می شود، حروف چلنیوم بر روی ورق PVC نصب شده و منبع تغذیه در پشت تابلو قرار داده می شود سپس سیم هایی که از جلوی تابلو آورده شده باهم سری شده و به منبع تغذیه وصل می گردد.
مــزایــــای تابلو حروف برجسته چنلیوم (چلنیوم) :
۱-  قـــابـلیت شستشـو
2- عـمـــر طـــولـانــی
3-  رنگبنــدی های بسیار متنوع
4-  قابلیت انعــطـاف به هر اندازه و طـرح
5-  مقاوم در برابر سرمــا ، گرمــا و بارش های فراوان
6-  نوردهی زیبا و جلب توجه کردن تابلو چلنیوم
7- جنس مرغوب چلنیوم که از زنگ زدگی تابلو جلوگیری می کند.
8- مصرف برق بسیار پایین
انواع مدل های تابلو چلنیوم:
تابلو چلنیوم تک رویه دو رویه
الماسی
میرور لبه استیل و طلایی

منبع :  گروه توليدی ايمن نورتاب
4
بحث آزاد / تابلو استیل چیست و چه کاربردی دارد؟
« آخرين ارسال توسط panel123 مارس 24, 2018, 09:10:41 pm »
تابلو استيل یکی از تابلوهای تبلیغاتی مدرن با زیبایی چشمگیری می باشد. امروزه همانند گذشته از تابلوهای فلزی همچون مسی، آهنی و برنجی استفاده چندانی نمی شود اما حروف های استیل با وجود قدمت بالایی که دارد به خاطر طرح های زیبا و جدید و رنگ های متنوع از مد نیافتاده و طرفداران بیشماری دارد.

در ساخت تابلو استیل جدیدتر ادغام حروف استیل و ورق پلکسی گلاس باعث ایجاد مدل های جذاب تر و جذب بیشتر مشتری می شود، لبه دور حروف نیز از جنس استیل بوده که با قلع لحیم کاری می شود .

امروزه برای برش این ورق های استیل برخلاف گذشته که از قیچی استفاده می شد از دستگاه های مجهز لیزری که دقت بالایی دارند استفاده شده و باعث افزایش زیبایی و کیفیت حروف و مانع از به وجود آمدن لبه های موجدار و خط و خش می شود.

از مزایای این نوع تابلو می توان به دوام بلندمدت، زیبایی چشمگیر، مقاومت در برابر گرما و سرما، بارش باران و نور آفتاب، سطح براق و صیقلی و تمیز کردن آسان، عدم مات و کدر شدن اشاره کرد.

استیل مقاومت بسیار خوبی در مقابل دماهای بسیار بالا ( تا هزار درجه سانتیگراد ) و بسیار پائین (تا منفی 200 درجه سانتیگراد) دارد. آلیاژی که پایه آن از آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل نامیده می شود . بسته به نوع و مقدار دیگر عناصر موجود در آن خواص مکانیکی نظیر سختی و شکل پذیری مشخص می شود.

دو نوع ورق استیل وجود دارد، برای تشخیص استیل اصل می توان آن را با آهنربا امتحان کرد، استیل اصل توسط آهنربا جذب نمی شود اما ورق استیلی که فقط یک لایه استیل بر روی آن قرار داده شده است توسط آهنربا جذب می شود.

تابلوهای استیل را به دو صورت ساده و با پایه می توان نصب کرد، در صورتی که آن را با پایه نصب کنند حروف را با کمی فاصله نصب به پایه نصب کرده و پشت آن از لامپ smd برای نورپردازی کار می شود.

حروف برجسته فلزی نور را از خود عبور نمی دهند بنابراین این حروف را از قسمت پشت آن نورپردازی می کنند. بعد از نصب حروف، نور به صورت سایه و از زیر حروف دیده می شود .

بهترین نوع ورق استیل با ضخامت یک میلیمتر بوده که از کشور اسپانیا وارد کشور می شود.

انواع حروف استیل، استیل طلایی براق، حروف استیل طلایی خشدار، حروف استیل  نقره ای براق، حروف استیل نقره ای خشدار، حروف استیل  دودی و حروف برجسته استیل مسی می باشد که به صورت نور دار و بدون نور، تک رنگ و هفت رنگ ساخته می شود.

در گذشته جنس آلیاژ ورق استیل، برنز یا برنج بود و به مرور زمان سیاه شده و نیاز به پرداخت داشت، اما امروزه جنس فلز آن از استیل 7 دهم  میرور نگیر ( استیلی که خالص بوده و آهنربا آن را جذب نمی کند) می باشد که سیاه نشده و احتیاجی به پرداخت ندارد.

از تابلوهای استیل در فضای بیرونی و فضای داخلی استفاده می کنند.این تابلوها ساختاری کلاسیک داشته و اگر از نورپردازی در آن ها استفاده شود در شب بیشتر جلوه گری می کنند.

منبع : گروه توليدی ايمن نورتاب
5
بحث آزاد / پاسخ : آموزش طراحی قالب وردپرس
« آخرين ارسال توسط egol مارس 24, 2018, 08:41:58 pm »
خیلی خوب و کابردی بود
مارانتا گیاهی حساس و زیبا بومی آفریقا است.مراقبت و نگهداری این گیاه مانند سایر گیاهان زینتی همانند کالاتئا می باشد.برگ ها بیضی شکل و پهن بوده و نسبت به نور واکنش نشان میدهد.
در هنگام روشن شدن محل تراریوم یا گلدان برگ ها حالت افقی به خود می گرند و در زمان تاریکی به حالت عمودی در می آیند.خاک خیلی سبک و پوک که از مخلوط 4 قسمت لوم به اضافه یک قسمت خاکبرک
و یک قسمت ماسه دارد.برای رشد گیاه مناسب می باشد.مارانتا از فصل بهار تا پاییز نیاز به آب زیادی دارد.در فصل سرد سال آبیاری کاهش می یابد تا ریزوم ها استراحت نمایند،نیاز نوری گیاه متوسط بوده
در حالیکه نور شدید باعث رنگ پریدگی در برگ ها شده و در تاریکی نیز گیاه زیبایی خود را نیز از دست خواهد داد،نیاز دمایی آن در اوفات روز بین 28-24 و در شب 22-18 درجه سانتی گراد می رسد
مارانتا نیاز آبی بالایی دارد در تابستان هفته ای 3 بار و در زمستان هفته ای یکبار آبیاری انجام میگیرد.کمبود آب بستر باعث پژمردگی و پیچیدگی در برگ ها خواهد شد،PH مناسب خاک به صورت
اسیدی بوده و تکثیر و ازدیاد گیاه ار تریق تقسیم بندی ریشه های غده ای و کشت هر تکه درون گلدان انجام می شود،خاک با منشائ گیاهی سبک و با زهکشی مناسب برای گیاه توصیه می شود.
گل های گیاه بسیار کوچک سفید و در خوشه قرار دارند
زیباترین نمونه های مارنتا به شرح زیر است:

1-بی کالر که دارای برگ های بیضی به طول 30 سانتیمتر و به رنگ سبز روشن با خطوط ارغوانی متفارن در هر طرف محور مرکزی
2-لئوکونئوراکه دارای ساقه هایی به طول 30 سانتیمترو برگ های آن به عرض 15 سانتیمتر می رسد،رنگ برگ ها سبز خاکستری با غلائمی به رنگ های سبز تیره،سفید یا ارغوانی هست
3-روزیانا که برگ های آن دارای علائم خیلی مشخص در هاله های مختلفی از سبز کمرنگ تا پر رنگ در حاشی ها است
تنها عیب این گیاهاین است که بزرگ بوده که در تراریوم جای زیادی را اشغال می کند.لذا باید از گونه های کوچکتر استفاده شود
برچسب: خرید گل-خرید گل آنلاین-سبد گل-دسته گل-گل های آپارتمانی
6
بحث آزاد / آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی
« آخرين ارسال توسط panel123 مارس 15, 2018, 01:27:33 pm »
با پیشرفت تکنولوژی ساخت انواع تابلو مرسوم شده است و در ساخت آن ها روش های مختلفی به کار گرفته می شود.
انواع تابلوهای تبلیغاتی :
تابلوهای پشت بامی :
این نوع تابلوها برای نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب می باشند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده می شود، حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده می شوند از جنس چلنیوم، حروف پلکسی و یا استیل می باشند.
تابلوهای فلکسی :
در این نوع تابلو رویه فلکس به راحتی تعویض شده و در صورتی که پس از یک مدت نیاز به تغییر طرح این تابلو داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به روز کنید. معمولا به صورت سالیانه مهتابی های استفاده شده در این نوع تابلو را تعویض می کنند، از تابلو تبلیغاتی فلکسی برای سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده می شود.
حروف برجسته پانچی :
در این نوع حروف لبه ها با چلنیوم به صورت پانچی کار می شود.
تابلو برجسته حروف چلنیوم :
در ساخت تابلو چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود، لبه های چلنیوم از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند، این نوع تابلوها را با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط دستگاه های سازنده حروف جلنیوم و دستگاه لیزر و سی ان سی می سازند.
جنس آلومینیومی این نوع حروف باعث شده به راحتی بتوان هر نوع طرحی را بر روی آن پیاده سازی نمود.
تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای :
تابلوهای حروف برجسته استیل ستاره ای یا استیل لبه پانچ یکی از مدل های حروف برجسته استیل می باشند. این نوع حروف با پلاستیک یا لبه چلنیوم ساخته شده و در ساخت آن ها از لامپ smd داخل حروف برجسته به کار گرفته شده و نور ملایمی که از آن ساطع می شود توجه مردم را بخود جلب می کند.
تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :
در ساخت این نوع تابلوها از رنگ های متنوع و طرح های فانتزی استفاده می شود.
حروف استیل :
انواع مختلفی از حروف استیل همانند: حروف استیل طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای براق، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود است.
حروف برجسته استیل :
در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای ساخت آن استفاده می شد، برنز و برنج به مرور سیاه شده و نیاز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استیل برای حروف برجسته این نوع تابلو استفاده  می شود.
تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی :
در ساخت این نوع تابلو از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متفاوت استفاده می شود.
تابلوهای فلزی :
حروف برجسته ای که در این تابلوها به کار می رود از جنس فلز یوده و از این رو نور را از خود عبود نمیدهد، برای نورپردازی در این نوع تابلوها در نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده می کنند، این پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های smd را قرار می دهند.
تابلوهای رینگی :
در این نوع تابلو حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز است، وجود پلاستیک در حروف باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود.
تابلو حروف برجسته سه بعدی :
در ساخت این نوع تابلو می توان انواع افکت های زیبا که در سایر تابلوها امکانپذیر نمی باشد، به راحتی ایجاد کرد.

منبع : گروه توليدی ايمن نورتاب
7
بحث آزاد / تاثیر تابلوی تبلیغاتی در کسب درآمد
« آخرين ارسال توسط panel123 مارس 08, 2018, 02:46:09 am »
امروزه تمامی صاحبان مشاغل با ساخت تابلوی تبلیغاتی  و نصب آن بر سردر مغازه و محل کارشان به معرفی برند خود می پردازند. همه ی افراد با عبور از مکان های عمومی و تجاری درگیر تماشای تابلوهای تبلیغاتی می شوند. در واقع تابلوسازی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در کنار سایر روش های تبلیغاتی به کسب و کار شما رونق می بخشد.


درصد بالا در دیده شدن توسط تابلوهای تبلیغاتی:
تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی کاملا با تبلیغات در فضای مجازی و اینترنتی متفاوت است. همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولا برای سر در مکان های تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری از کنار این تابلوها عبور کرده و اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه این تابلو ها را مشاهده کرده وهمین مورد باعث مطرح شدن برند و در نهایت کسب درآمد می شود.
مسلما مکانی که دارای تابلو تبلیغاتی مناسب در جهت معرفی برند خود باشد توجه مشتری را برای خرید جلب کرده و در مراجعه ی بعدی مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت.

متفاوت بودن با رقبا:
مسلما رقبای مشغول به فعالیت در یک صنف برای معرفی محصول و برند خود تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو حروف برجسته، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل استفاده می کنند اما چیزی که باعث وجه تمایز بین آن ها می شود شکیل بودن و کیفیت تابلوی تبلیغاتی آن ها می باشد و این تاثیر مستقیمی بر کسب درآمد آن ها و جذب مشتری خواهد داشت.

مدرن بودن تبلیغات:
نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و کلاسیک می تواند تصویر و ذهنیت مثبتی از یک برند را در ذهن مخاطب ایجاد کند. از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل، تابلو سه بعدی وکیوم، تابلو نئون پلاستیک، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.
صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه ای که دارند باید تابلوی مناسبی را برای محل کار خود در نظر بگیرند. به عنوان مثال تابلوی تبلیغاتی یک مغازه موبایل فروشی نباید همانند تابلوی آژانس مسکن باشد. در ارتباط با ساخت تابلو تبلیغاتی باید یک طراح گرافیک طرح تایلو را متناسب با شغل کارفرما طراحی کند.
تابلوسازی نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان شما می شود بلکه کلاس کاری شما نیز به حساب می آید. در تابلوسازی داشتن هدفی روشن از ساخت آن در موفقیت تبلیغات شما تاثیرگذار است. اگر شما سالهاست که یک مغازه دارید و دارای مشتریان ثابتی نیز می باشید شاید تصور کنید که با داشتن مشتریان ثابت احتیاجی به تبلیغات بیشتر و نصب تابلو تبلیغاتی بر سردر مغازه خود نخواهید داشت، اما باید این نکته را درنظر داشته باشید که نصب تابلوی تبلیغاتی مدرن و کلاسیک به افزایش اعتبار شما کمکی شایان خواهد کرد و از این طریق توجه مشتریان جدید نیز به کسب و کار شما جلب شده و در درآمدزایی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در واقع هر فروشگاهی با داشتن تابلو تبلیغاتی هویت فروشگاه خود را آشکار ساخته و اگر دارای چندین شعبه در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برندش می شود.
اگر در تابلو تبلیغاتی خود از نورپردازی استفاده نمایید باعث جلب توجه عابران مخصوصا در شب خواهد شد.

منبع :  گروه توليدی ايمن نورتاب
8
بحث آزاد / مدیریت تبلیغات شهری
« آخرين ارسال توسط panel123 مارس 06, 2018, 01:05:59 am »
تبلیغات شهری با رشد و توسعه شهرهای کلان و نیاز مبرم به اطلاع رسانی و همچنین درآمدسازی به یک امر ضروری تبدیل گشته است .
امروزه تبلیغات به گونه های متفاوتی در نمای شهرها ، ساختمان ، سردر مغازه ها به چشم می خورد و با وجود اینکه ممکن است برخی افراد با نگاه به گذشته ، مولفه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی که در شهرهای توسعه یافته وجود دارد را نادیده بگیرند و صرفا آنها را درآمد زا و اقتصادی تلقی کنند اما با این وجود برخی از تبلیغات همچون تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته و بیلبورد می تواند به عنوان یک اثر هنری در ذهن ها نقش ببندد .
نقاط مناسب برای نصب تابلوهای تبلیغاتی :
انتخاب مکانهای بسیار مناسب جهت نصب تبلیغات :
مهمترین فاکتور اساسی برای نصب تابلو یا بنر و یا بیلبورد زاویه دید مناسب می باشد .
تبلیغات می بایست در جاهایی نصب شود که میزان تردد خودروها و عبور و مرور افراد پیاده در آن مکان ها بیشتر باشد .
تابلو های تبلیغاتی باید در مکان هایی دور از درختان و ساختمان های بلند نصب شود زیرا در صورت وجود درختان و ساختمان های بلند ، مجبور می شویم ابزار تبلیغاتی را در فاصله ای بیشتر از سطح زمین و در ارتفاع بالاتری نصب کنیم که در چنین شرایطی یک تبلیغ در یک نقطه کور ایجاد کرده ایم که بی فایده می باشد.
بزرگراهها  نقاطی بسیار عالی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد می باشد چون در بین مسیر هیچ فضایی برای سرگرمی سرنشینان خودروها وجود ندارد دیدن یک تابلوی تبلیغاتی یا بیلبورد به راحتی ذهن را درگیر می کند و هر فرد حتی شده نیم نگاهی به آن تبلیغ نصب شده می اندازد و آن محصول یا کالا برای او معرفی می شود  که هر چقدر این ابزار تبلیغاتی بزرگتر باشد و امکان دید آن  از تمام قسمت های بزرگراه فراهم باشد تاثیرگذارتر خواهد بود .

ساخت تابلو های متحرک و نورانی :
شکل و ظاهر تابلو نقش بسزایی در جلب توجه افراد ایفا می کند و هرچقدر در تابلوسازی از رنگ ها ، برجستگی حروف ، اشکال سه بعدی و نورهای رنگی استفاده شود قطعا در نمایش هدفی که برای آن ساخته شده است موثرتر واقع خواهد شد.
گوناگونی تبلیغات و ایده پردازی جدید:
اکنون دیگر تبلیغات مانند گذشته به یک نوشته ختم نمی شود بلکه ساخت تابلو های تبلیغاتی تنوع زیادی پیدا کرده است و با اسامی و شیوه های متفاوتی ساخته و احداث می گردد حال اگر فردی از خود خلاقیت به خرج دهد و این روشها را با هم ادغام نماید و از همان ابزار موجود یک شکل متفاوت بزرگ و یا کوچک بسازد و یا ایده جدیدی پیاده کند که در هیج جای کشور به آن شیوه تبلیغ نشده باشد تبلیغ او ، یک تبلیغ خاص و ایده آل خواهد بود که نظر همگان را به خود جلب خواهد نمود.
استفاده از مکان نامناسب برای تبلیغات:
گاهی ممکن است از مکانی گذر نمایید که تابلوهای تبلیغاتی در شکلها ، طرح ها و رنگهای مختلف به طور همزمان در یک مکان نصب شده اند در چنین شرایطی است که افراد دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند آن تبلیغات را از یکدیگر تفکیک کنند و تمرکز فکری آنها به هم می ریزد و آنها را نادیده می گیرند . پس همیشه برای تبلیغات خود مکان مناسب را انتخاب کنید.
اصلاح نقاط منفی تبلیغات شهری :
توجه به اندازه :
بی قاعده بودن تابلو ها در اندازه های متفاوت باعث می شود نقش تابلو های دیگر مخدوش شود بنابراین به جای بزرگی تابلو در یک مکانی که شامل ازدحام تابلوهای تبلیغاتی است از یک طرح جامع و مناسب با شرایط آن محیط به جلب توجه بپردازید.
اهمیت به خوانایی تابلوهای تبلیغاتی :
هر چقدر تابلوها خواناتر باشند پیام مندرج بر روی آن سریع تر و بهتر به گیرنده منتقل می شود .
داشتن نورپردازی مناسب :
نورپردازی مناسب در جلوه و زیبایی تابلو نقش مهمی ایفا می کند و وجود رنگهای متنوع و نحوه ترکیب آنها با یکدیگر در یک تابلو با کاربری و ارائه پیامی که به مخاطب القاء می کند یک رابطه منطقی دارد .
توجه به کیفیت مصالح مورد استفاده درساخت تابلوهای تبلیغاتی :
تابلوسازی با کیفیت مناسب مانند عدم نفوذ آب به داخل تابلو ، جنس ورق رویه و زیرکار آن ، جنس حروف ساخته شده و تعبیه شده بر روی تابلو ، مقاوم بودن تابلو در برابر سرما و گرما و اشعه خورشید و عدم تغییر حالت آن ، تکیه گاه مقاوم برای نصب تابلو و عدم شکستگی ، اینها همه مواردی هستند که می بایست رعایت شوند تا تابلوهای نصب شده در اقصی نقاط شهر چشم انداز نامناسبی ایجاد نکنند .
تراکم و توزیع نامناسب تبلیغات :
اگر تراکم تبلیغاتی مغایر با استانداردهای بین المللی نباشد و تابلوها جذابیت کافی از لحاظ ساختار یا کیفیت طراحی نداشته باشند و همچنین به طور نامناسب در فضا متراکم شده باشند با گذشت زمان باعث دلزدگی و کاهش تعداد مخاطبان خواهد شد و اثر بخشی بازاریابی خود را ازدست خواهند داد.

رتبه بندی شرکتهای تبلیغاتی :
نخستین گامی که در اجرای طرح جامع تبلیغات شهری انجام می شود رتبه بندی شرکتهای تبلیغاتی است که طبق اجرای این طرح فعالیت شرکتهای تبلیغاتی رتبه بندی و ساماندهی می گردد . ساماندهی تبلیغات مغازه ها و واحدهای تجاری می تواند یاری رسان باشد تا تبلیغات موجود در شهرها ، نما و اثرگذاری واقعی خود را داشته باشد و هر چه تبلیغات اصولی و ساماندهی شده باشد در افزایش آرامش روحی شهروندان و میزان بازاریابی موثرتر واقع خواهد شد.
نتیجه گیری :
در یک جمع بندی کلی می توان گفت که هیچ روش تایید شده ای در زمینه ساخت و احداث تابلوهای تبلیغاتی موجود نیست و با توسعه دامنه تبلیغات و و نیاز به اطلاع رسانی و پیچیده تر شدن روشهای ساخت تابلوهای شهری و با روی کار آمدن تکنیک های جدید تبلیغاتی محیطی ، نیاز به متخصصان ، مهندسان و مشاوران در جهت ارتقای سطح آموزشی بیش از پیش احساس می گردد.



منبع :  گروه توليدی ايمن نورتاب
9
بحث آزاد / led یا تابلو روان چیست ؟
« آخرين ارسال توسط panel123 فوریه 27, 2018, 08:35:02 pm »
LED یا تابلو روان چیست ؟


LED  اختصار کلمات Light Emitting Diode  که به معنای دیود ساطع کننده نور می باشد و با عبور جریان الکتریکی از آنها وقتی الکترونی از لایه ای جدا می شود انرژی آزاد شده آن به صورت نور در می آید و باعث روشن شدن تابلو می شود

ماژولها :
این نوع تابلوسازی از ماژول ها تشکیل شده است و ماژول ها به مجموعه LED ها و بردهای مورد استفاده جهت تعیین آدرس و واشرهای آب بندی در کنار هم اطلاق می شوند که فاصله LED ها و ماژول ها نشان دهنده کیفیت تابلوهای LED و میزان درخشندگی و برد دید تابلو است .

نمایشگر LED  از دیودهای نورانی که از کنارهم قرار گرفتن کابینت های مجزا که مشابه یک تلویزیون کوچک هستند ساخته می شود . در واقع این کابینت ها هستند که به عنوان محفظه ای ماژول ها را در خود جای می دهند . جنس این کابینت ها از فولاد است و سطح آن را با رنگ الکترواستاتیک پوشانده اند و این کابینت ها کیفیت ، دقت و یکنواختی سطح نمایشگر شما را تضمین می نمایند زیرا همه نیازمندی های نمایشگر از جمله ماژول ها ، سیستم تهویه هوا و مدارهای الکترونیکی بر روی آن تعبیه شده است .

بردهای کنترل کننده :
برای برنامه ریزی ماژول ها و مدیریت نمایشگر می بایست از برد کنترل کننده استفاده نمود . این بردها در پشت ماژول ها و در داخل کابینت تعبیه می شوند و این بردها به دو صورت قابل اتصال به کامپیوتر و عدم نیازاتصال  دائم به کامپیوتر می باشد  که توسط یک کابل یا کارت حاقظه به کامپیوتر متصل می گردد .

بردها نقش تعیین کننده در ارائه کیفیت برنامه ریزی و متن های نوشتاری ، تصاویر مدنظر برای نمایش کلیپ ها در رنگهای متفاوت را دارا می باشند .

هر تابلو دارای دو قطب منفی و مثبت  هستند  و فلاشرها وظیفه قطع و وصل جریان بین این دو قطب را عهده دار می باشند .  در تابلوسازی فلاشرها به فطب مثبت متصل هستند و وظیفه قطب منفی خاموش و روشن نمودن فلاشرها  است که  تعداد کانال فلاشرها براساس تعداد کلمات برای اتصال تعیین می گردند . زمینه LED ها از جنس MDF  و مدارچاپی و یا پلاستیک آکرولیک می باشد .

از جمله کارایی هایی که  بردهای کنترل کننده در تابلوهای LED  دارا می باشند می توان به قابلیت تغییر متون و افکت ها و طراحی گرافیک و انیمیشن و تنظیم ساعت و تاریخ توسط کاربر ، نمایش انواع پیامهای متنی به زبان های مورد نظر  و عدم محدودیت در میزان متن قابل نمایش اشاره کرد .


انواع تابلوهای LED :
LED ثابت :
همان طور که از اسمش پیداست این نوع تابلوسازی توانایی حرکت دهی متن ها و تصاویر را ندارد و ثابت است . این نوع تابلوها جایگزین مناسبی برای نئون می باشد.

LED  روان :
این نوع از تابلوها خود به انواع مختلف تقسیم می گردند که به شرح زیر می باشد :

LED تک رنگ :
در این نوع از LED ها فقط از یک نوع رنگ برای نمایش متون استفاده می شود .

LED رنگی :
این نوع نمایشگرها توانایی نمایش متون در رنگهای مختلف و همچنین نمایش  فیلم وعکس و تیزرهای تبلیغاتی و … را همراه با صدا و حتی به صورت پخش زنده و آنلاین دارد .

LED نواری پیکسلی RGB  هوشمند  :
این نوع LED رشته ای بلند و منعطف از LED هاست که می توان برای هر کدام از LED ها به طور مجزا رنگی در نظر گرفت به همین علت به آنها LED های هوشمند اطلاق می گردد . روش کار در این نوع  LED ها به این صورت است که با تغییر رنگ قرمز ، سبز و آبی در هر LED ، ترکیب رنگهای بیشماری بوجود می آید و تراشه های بین LED ها فرمان های صادر شده از یک کنترلر را اجرا  می نمایند .

LED های نواری پبکسلی :
در این نوع LED ها می توان از منبع تغذیه ۱۲ ولتی و یا ۵ ولتی استفاده نمود . در این مدل ،LED    ها دو تا دوتا و یا سه تا سه تا از هم جدا شده اند و درجات متفاوتی از ویژگی ضد آب بودن و میزان متفاوتی از تراکم LED در هر متر از نوار قابل رویت است .

تمام نوارهای هوشمند به درایورهای دیجیتال یا همان میکروکنترلرها مجهز شده اند که این درایورها داده ها را از طریق یک گذرگاه دیجیتال  دریافت می نمایند و یک یا چند LED را به طور مجزا و مستقل کنترل می کنند که در نوارهای RGB  معمولی این امر عملی نیست زیرا همه LED ها فرمان یکسانی را دریافت می کنند و رنگشان با یک فرمان تعویض می شود اما در نوارهای هوشمند ، شما روی تک تک LED  ها کنترل دارید و می توانید هر رنگ را به تنهایی تعویض نمایید .

کنترل LED نواری آرجی بی معمولی :
کنترل این نوع با یک تنظیم گر روشنایی یا دیمر به سادگی انجام می پذیرد که ساده ترین نوع از این کنترلرها RGB است که دارای سه کانال برای تنظیم می باشند.

کنترل LED نواری آی سی دار هوشمند :
در کل  دارای سه نوع کنترلر دیجیتال می باشد که به صورت مستقل یا آفلاین ، تابع یا آنلاین ، قابل برنامه ریزی یا کنترل از راه دور که شامل موسیقی و رقص نور می باشد . این کنترها به شما اجازه می دهند که هرپیکسل را بدون تاثیر بر روی دیگر پیکسل ها به طور جداگانه تنظیم نمایید .

برنامه های کنترلی هم به شکل آفلاین مثلا برروی یک حافظه جانبی و یا به صورت آنلاین از طریق پروتکل ذخیره و منتقل می شوند .

مزایای LEDها :
در طرح ها و رنگهای متنوع و زیبا قابل پیاده سازی است .

دارای نور فوق العاده و خوانایی بیشتر می باشد.

دارای دوام و ماندگاری بالایی است و عمر زیادی دارد.

مصرف برق کمی دارند .

یکی از رسانه های مدرن و منطبق با آخرین فناوری های تبلیغاتی می باشند .

قابلیت پخش صدا ، تصویر، موسیقی را به صورت زنده دارد .

قابلیت تغییر پیام و یا محتوا را در کسری از ثانیه دارد .

محدودیتی در زمان پخش و محتوای قابل نمایش آن وجود ندارد .

خلاصه :
امروزه  تبلیغات در کسب و کار و ارائه خدمات حرف اول را می زند و تلویزیوهای شهری LED به عنوان یکی از بهترین ابزاهای تبلیغاتی در کلیه شهرهای بزرگ ، میادین ، بزرگرراهها و چهارراه ها  قابل طراحی و پیاده سازی و نصب می باشد  که با طراحی ها و رنگها و افکت های متنوع در ذهن ها نقش می بندد و می تواند تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتری داشته باشد .

منبع : گروه توليدی ايمن نورتاب
10
بحث آزاد / آموزش طراحی قالب وردپرس
« آخرين ارسال توسط eh3an2017 فوریه 27, 2018, 10:50:17 am »

آموزش طراحی قالب وردپرس (https://sitedp.com/site-design/education-training-institute-wordpress-theme/)
فایل های الگو یا Template در واقع بلوک های ساختمان سایت وردپرس شما هستند. آنها برای ساختن صفحات وب در سایت خود مانند قطعاتی از یک پازل مناسب هستند. بعضی از قالب ها (برای مثال فایل های سر صفحه و پاورقی) در تمام صفحات وب استفاده می شود، در حالی که دیگران فقط تحت شرایط خاصی از آنها استفاده می کنند.

این مقاله درباره توسعه تم وردپرس است. اگر شما مایل به یادگیری بیشتر در مورد نحوه نصب و استفاده از تم ها، بررسی استفاده از تم ها دارید این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله درمورد جنبه های فنی نوشتن کد برای ایجاد تم های خود بحث می شود.

چرا طراحی سایت قالب وردپرس؟
تم وردپرس فایل هایی هستند که با یکدیگر کار می کنند تا طراحی و قابلیت یک سایت وردپرس را ایجاد کنند. هر تم ممکن است متفاوت باشد و می تواند گزینه های زیادی را برای صاحبان وب سایت ارائه دهد.

چرا باید یک تم وردپرس ایجاد کنید؟
برای ایجاد یک نگاه منحصر به فرد برای سایت وردپرس خود
برای استفاده از قالب های مختلف، تگ های قالب و حلقه های وردپرس برای تولید نتایج مختلف وب سایت
برای ارائه دادن قالب های جایگزین یا برای ویژگی های بسیار خاص یک سایت
برای تغییر سریع بین دو طرح بندی سایت و به صاحبان وب سایت اجازه می دهید که ظاهر سایت را تغییر دهند.
تم وردپرس مزایای بسیار زیاد دیگری دارد.
بیشتر بخوانید :  ثبت سایت در گوگل آنالیتیکس (Google Analaytics)
این سبک ها و فایل های سیستم را می توان به ورژن های جدیدی ارتقا دارد.
این اجازه را می دهد تا از قابلیت سفارشی سازی استفاده کرد
تغییر طراحی ظاهری و طرح وردپرس
کاربر وب سایت مجبور به کد زدن با زبان های برنامه نویسی یا HTMLنمی کند.
باعث می شود طراح یا زبان PHP آشنا شود.

یک سوال مهم دیگر: چرا باید تم وردپرس خود را ایجاد کنید؟
یک فرصت عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در زبان هایی نظیر PHP و HTML و CSS است.
فرصت مهمی برای کار کردن با کد های PHP
می تواند زیبا و خلاقانه طراحی شود.
می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد.
استانداردهای توسعه تم
تم های وردپرس باید با استفاده از استاندارد های زیر کد گذاری شوند:

استفاده از PHP ساختار یافته و استفاده از استانداردهای HTML و بدون خطا
از CSS معتبر و استاندارد استفاده کنید.
دستورالعمل های طراحی تم را دنبال کنید.
تحلیل یک تم
تم های وردپرس از یک پوشه از فایل های قالب ساخته شده، که هر یک از آنها یک قطعه خاص از موضوع خود را کنترل می کند. بخش هایی از سایت شما که باقی می ماند بدون توجه به صفحه ای که شما در آن قرار دارند، توسط هدر، نوار یا منوی کناری و فایل های پاورقی کنترل می شوند. شما می توانید این فایل ها را لینک کنید تا آنها دیگر صفحات شما را تشخیص دهند و محتواهای مختلفی بر اساس آن ارائه دهند.

وردپرس شامل یک تم پیش فرض در هر نصب جدید است. فایل های مورد نظر را به طور پیش فرض با استفاده از دیتابیس مورد بررسی قرار دهید تا ایده ای بهتر از نحوه ساخت فایل های تم خودتان را بیابید.
در تصویر زیر با رسم شکل به صورت کامل برا شما توضیح دادیم که می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  آموزش افزونه اسلاید ساز revslider در طراحی سایت (جلسه اول)
 

wordpress_theme 2
وردپرس یک ابزار عالی است. اگر شما نیاز دارید که یک CMS اساسی را اجرا کنید تا متن ها و تصاویر خود را بر روی اینترنت قرار دهید، بهترین پیشنهاد این است که از WordPress استفاده کنید. که باعث می شود شما بتوانید همه چیز را آنلاین در اینترنت پیدا کنید و بهتر است از هزاران تم در نقطه قیمت قابل قبول استفاده کنید.

تم های کودک child theme

 wordpress_theme
ساده ترین موضوع تم، تم کودک است. تم کودک تمی است که ویژگی و ظاهر طراحی شده تم دیگری را به ارث می برد. تم های کودک راه های توصیه شده برای اصلاح یک موضوع موجود است. کامل تر توضیح میدهیم:

در واقع هنگام صحبت کردن در مورد تم های کودک، ابتدا باید درباره تم های والدین صحبت کنیم. یک تم پدر و مادر در صورتی تم می شود که کسی یک موضوع کودک را برای آن ایجاد کند. تا آن زمان، این تم فقط یک تم معمولی است، مانند مواردی که در دایرکتوری وردپرس پیدا می کنید. هر موضوع شامل تمام فایلهایی است که مورد نیاز برای کامل شدن می باشد، می تواند یک تم پدر و مادر باشد.

 

 

چند دلیل برای استفاده از تم کودک وجود دارد:

اگر تم را مستقیما تغییر دهید و آن را به روز کنید، تغییرات شما ممکن است از بین برود. با استفاده از تم کودک شما اطمینان حاصل خواهید کرد که تغییرات شما حفظ شده است.
استفاده از موضوع کودک می تواند زمان توسعه را سریعتر کند.


استفاده از موضوع کودک یک راه عالی برای یادگیری در مورد توسعه تم وردپرس است.

 

تم Stylesheet یا سبک اصلی (style.css)
style.css یک فایل سبک (CSS) مورد نیاز برای هر تم وردپرس است. این فایل طراحی بصری و طرح بندی صفحات وب را کنترل می کند. برای اینکه وردپرس مجموعه ای از قالب های تم قالب را به عنوان یک تم معتبر تشخیص دهد، فایل style.css باید در دایرکتوری ریشه تم شما قرار گیرد نه یک پوشه زیر مجموعه باشد.

به دنبال مقاله نحوه ساختن تم ها،espinasweb (https://sitedp.com)   ایجاد فایل های اصلی و تقسیم فایل index.html را توضیح می دهیم

ساختار تم وردپرس نسبتا ساده است، من دوست دارم از فایل CSS شروع کنم. این جزئیات همه چیز در مورد تم برای وردپرس است. یک فایل به نام index.php وجود دارد که فایل قالب شما است که قالب آن PHP می باشد. همراه با آن header.php و footer.php است،

فایل هایی که در کل سایت استفاده می شوند. وردپرس به شما اجازه می دهد از فایل های قالب برای طرح بندی مطالب مختلف استفاده کنید. فایلهای پوسته تعریف شده مانند archives.php و single.php وجود دارد. با این حال شما همچنین می توانید فایل خود را ایجاد کنید، و حتی می توانید یک صفحه ایجاد کنید که دارای طرح کاملا متفاوت به طور پیش فرض باشد.

در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد.

برخی از مشتری ها به طور خاص دوست دارند که وب سایت خود را در WordPress بسازند به این دلیل که وردپرس، به خاطر سادگی آن شناخته شده است. طراحان و توسعه دهندگان تم های مبتنی بر وردپرس، به دلایل مختلف، برخی از تم ها را جزئی میدانند. سعی دارند تم هایی پیشرفته تری را در کار خود استفاده کنند.

 


ما مراحل ساخت تم را برای شما به صورت کوتاه توضیح می دهیم
در ابتدا باید وردپرس را نصب کنید.
مقالات زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و وردپرس خود را نصب کنید.
ساختم تم به دو صورت می تواند انجام بگیرد:
۱- به صورت دستی یا با استفاده از کد زدن
۲- کمک گرفتن از تم های خودکار وردپری

شما تمام کارهای مرتبط را برای ایجاد تم وردپرس در دایرکتوری wp_content انجام می دهید. فقط یک زیر پوشه موضوع جدید در پوشه wp_content → Themes ایجاد کنید.
اساسا، وردپرس نیاز به دو فایل style.css و index.php دارد. که ما چند فایل دیگر را برای شما توضیح می دهیم.
البته شما می توانید bootstrap را دانلود کنید و فایل های آنها را در پروژه خود قرار دهید.

مرحله ۱ style.css :

Style Sheet فایل تعریف شده از تم برای وردپرس است. چند نکته ساده وجود دارد که باید انجام دهید نکته اول، تغییر نام اصلی به style.css و نکته بعدی شما نیاز به اضافه کردن comment به فایل دارید

کد بالا در نظر گرفته شده است، بنابراین تعاریف Style sheet را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. این کد توسط وردپرس برای نمایش جزئیات موضوع به مدیران استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که آن را به بالای فایل بدون هیچ فاصله سفید قبل از آن اضافه کردید.
من پرونده ی Style Sheet را از الگو تغییر نام دادم، آن را ۱٫css نامگذاری کرد. همچنین یک پوشه جدید به نام typography-paramount ایجاد کرده ام که توسط پوشه تم وردپرس آپلود می شود. Style sheet را در این پوشه قرار دهید، اما نه تحت یک پوشه دیگر، در غیر این صورت توسط WordPress قابل مشاهده نخواهد بود.

 


مرحله دوم: سر صفحه و پاصفحه یا پاورقی
در این مرحله ما دو فایل را ایجاد می کنیم به نام های : header.php و footer.php چون که در اکثر تم ها مورد استفاده قرار می گیرند، هر دو این فایل ها اجباری هستند.

header.php
ابتدا از هدر شروع می کنیم، یک فایل جدید در پوشه theme به نام header.php ایجاد کنید، سپس index.html را از قالب باز کنید و کدهای تصویر زیر را در فایل خود بنویسید. این هدر خواهد شد و در هر صفحه از سایت نمایش داده می شود، حتی زمانی که قالب های متفاوتی را داشته باشید.


اکنون ما قصد داریم تگ های قالب وردپرس را به header.php اضافه کنیم، به اصطلاح در وردپرس می گویند که محتوای مختلف را به موضوع تزریق می کند. همچنین به یاد داشته باشید که این لینک را به stylesheet تغییر دهید.

کدهای زیادی است که اضافه شده است، اما آنها کاملا ساده هستند همانطور که میبینید. تمام برچسب های بالا به خوبی در Codex وردپرس مستند شده اند. نکته دیگر اینکه میتوانند از طریق هر یک از توابع انجام شود. در زیر چند مثال می زنیم:
Bloginfo() همانطور که از نامش مشخص است اطلاعات وبلاگ می باشد و مورد استفاده برای چاپ اطلاعات در سایت ها می باشد، که “نام” عنوان وبلاگ را بر می گرداند.

 


wp_title () عنوان صفحه را بر می گرداند.
wp_head () لینک های جاوا اسکریپت و موارد دیگر هدر را چاپ می کند.
get_option () یک مقدار از پایگاه داده گزینه ها را بازیابی می کند.
و نمونه های دیگر که می توانید با جستجو آنها را پیدا کنید.


footer.php

فایل footer.php را ایجاد کنید و همه چیز را که قرار است در پانوشت قالب قرار دهید در این فایل کپی کنید و آن را در فایل جدید بگذارید. حتی شما می توانید یک افزونه اضافه کنید.


 

مرحله ۳ – فایل هسته یا core file
ابتدا یک فایل به نام index.php ایجاد کنید.
index.php

این فایل یکی از دو فایل مهم مورد نیاز برای یک تم وردپرس است و دیگری style.css است. بنابراین شروع کنید. ابتدا فایل را بسازید و سپس به موارد زیر اضافه کنید


مفهوم این دو کد بسیار ساده است فقط می گوید دو فایل header.php و footer.php بگیر در واقع این دو فایل را صدا میزند.شما می توانید انتخاب کنید که دیو را به عنوان HTML استاتیک ترک کنید یا نه که در واقع این همان کاری است که من انجام خواهم داد. بین دو تگ دو قبلی کد زیر را اضافه کنید.

این همان چیزی است که در وردپرس به آن حلقه وردپرس می گویند. خط اول پی اچ پی این حلقه را شروع می کند، و انتهای آن پایان دادن است. وردپرس یک حلقه را برای هر مقاله در سایت پر می کند و اگر هیچ کدام از آن ها نمایش داده نشود محتوایی به نام “Woops …” وجود دارد. من همچنین یک پیوند اضافه کردم که پیوند را به مقالات بیشتری قرار می دهد، یعنی بازدیدکنندگان می توانند بدون استفاده از بایگانی، مطالب قدیمی تری را بیابند.

اگر یک بازدید کننده بر روی عنوان پست کلیک کند. این همان چیزی است که نمایش داده می شود که بر خلاف index.php شامل یک سیستم نظر سنجی خواهد بود.
 

مرحله آخر مرور کردن یا تست کردن
در مورد پیش نمایشگر موضوع جدید، که در آخرین وردپرس قرار داده شده، باید آن را امتحان کنید، در تصویر زیر با نگاه اول به آن به نظر می رسد یک موضوع با عناوین طولانی است، در صورتی که شما می توانید به راحتی با اضافه کردن یک H2 به style sheetیا متن این کار را انجام دهید.

 

صفحه: [1] 2 3 ... 10